"Znanje je lajf"

Za promocijo poklicnega izobraževanja je Gospodarska zbornica Slovenije tik pred informativnimi dnevi na srednjih šolah objavila video spot »Znanje za lajf«, ki je nastal v okviru projekta Potujoča razstava poklicev prihodnosti, katere skupni moto je »Grem se učit, kar hočem bit«. 

Razstava poklicev je namenjena učencem osnovnih šol. Pripravili so nabor zanimivih in perspektivnih poklicev ter se odpravili v  podjetja, kjer so posneli fotografije zaposlenih, ki z veseljem opravljajo svoj poklic.

Vsak predstavljen poklic ima svojo zgodbo, ki jo lahko učenci in njihovi starši naprej raziskujejo na spletnih straneh, ki so navedene na vseh plakatih. Razstava je ob novembra 2018 dalje obiskala že pet šol in več tržnic poklicev. Tudi s pomočjo video spota želijo povabiti mladino in starše, da bi spoznali poklice na različne načine; začutli naj bi, kaj jih zanima, in se na tej podlagi odločili za nadaljnje izobraževanje. Vsi smo v življenju srečnejši, če delamo nekaj, kar imamo radi. Zato je pomembno, da na prehodu v srednjo šolo zberemo čim več informacij o poklicih.

Kategorija novice: